תקציר מנהלים / הִזדַמְנוּת / בְּעָיָה
יש צורך בבוטיק אופנה הפונה לאישה המקצועית העסוקה שחיה בלוס אנג'לס עם הכנסה ביתית של יותר מ -250 אלף דולר. היא נהנית מאופנות הבוטיק ורוצה מקום שאליו תוכל ללכת כדי לקבל שירותים העונים על אורח חייה העמוס.
*לפניכם מדריך תוכנית עסקית ממוקד בנושא אופנה עילית לנשות קריירה ←
פִּתָרוֹן
בוטיקי, תספק שירותים כגון הערכות סגנון, שינויים, קניות אישיות והזמנה מיוחדת ללקוחות בשעות החנות ובפגישות אישיות.
שׁוּק
מחקרים הראו שנשים לחוצות, אין להן מעט זמן לקנות, ובדרך כלל היו רוצות עזרה בקביעת הבגדים והסגנונות הנכונים ללבוש. עם למעלה מ -61 מיליון נשים אמריקאיות בגילאי 25-54 שמוציאות לבוש יותר מ -34 מיליארד דולר בכל שנה, בטוח נעשות כמה טעויות בבחירות לבוש.
למה אנחנו?
בוטיקי שונה מכיוון שהוא מספק שירותים לאחרים, כגון: הערכות סגנון, שינויים, קניות אישיות והזמנה מיוחדת ללקוחות בשעות החנות ובפגישות אישיות. קונסיירז 'סטייל אשר הוכשר בענף התדמית יהיה זמין ללקוחות על בסיס יומי. הערכות הסגנון החדשניות של בוטיקי והדגש החינוכי בסיוע לנשים בפיתוח סגנונותיהן האישיים יעצימו את המוניטין שלנו כבוטיק ייחודי באמת.
ציפיות / תַחֲזִית
עלויות הסטארט אפ כוללות מלאי לחודש הראשון, והן נאמדות בכ -117 אלף דולר. מימון כולל הון חוזר הוא לכלול את הבעלים עם 40 אלף דולר, משקיע בן משפחה 45 אלף דולר, והלוואת SBA תמורת 90 אלף דולר.
המכירות הגולמיות השנתיות צפויות לצמוח מ- 650,000 $ בשנה הראשונה למעל מיליון דולר בשנה 3, עם כ -10% מההזמנות המיוחדות של הלקוחות. תחזיות מכירות אלה הן כשלושה רבעים מהממוצע של בוטיקים מדורגים של לוס אנג'לס. הרווח הנקי צפוי להסתכם בכ- 6% עד שנת 2007, עם השקעה מחודשת של 5% עבור יוזמות צמיחה.
נדרש מימון
אנחנו צריכים 175000 כדי להתחיל. הבעלים ייתן 45,000, משקיע ייתן לו 40,000 ותהיה הלוואת SBA של 90,000. ההלוואה והמשקיע ישולמו עד השנה הרביעית.
הִזדַמְנוּת / בעיה ופתרון / בעיה ששווה לפתור
לנשות מקצוע בעלות צרכים אופנתיים יש הכנסה פנויה ללא מושג מה מתאים ביותר לגופם. יש גם חלק נכבד מהנשים המקצועיות שעובדות שעות מטורפות ויש לה אינספור אירועים ואין זמן לקנות לעצמן. נשים נשפטות על פי המראה החיצוני ולכן הכסף שהן מגייסות או קידום העבודה שלהן תלוי בבגדיהן ובבחירות הסגנון שלהן. הם צריכים להיראות טוב כדי להתקדם ולא בטוחים מה לקנות או איך להתמודד עם הסגנון שלהם.
הפיתרון שלנו
סטודיו בוטיקי סטייל הוא בוטיק יוקרתי לבגדי נשים . בוטיקי נושא תוויות מעצבים יפות לנשים מקצועיות, כמו Herr Frau ותיקי Jamin Puech מפוארים. מבחר הבגדים של בוטיקי ושירותי הסגנון האישי הבלעדי, הכוללים הערכת סגנון מפורטת הכוללת תשעה אישיות סגנונות שונים, יבטיחו כי לקוחותינו תמיד יהיו לבושים היטב.
שוק היעד / גודל שוק ופלחים
ישנם כוחות כלכליים שונים המשפיעים על קמעונאי הלבשה. ביטחון הצרכנים הוא החשוב ביותר; אנשים לא קונים כשהם לא מרגישים טוב. לאבטלה יש השפעה גם בכך שפחות נשים בחוץ מציבות פחות הכנסה פנויה לבגדים איכותיים. לפיכך, המפגשים הגדולים (Target, Sears ו- Wal * Mart) עובדים כעת עם מעצבי על בכדי להביא לבוש מעצבים להמונים. למרות שהם אינם יכולים להתחרות על האיכות, המשך התפתחותם של המגמה עשויה להשפיע ישירות על קמעונאים שמוכרים בגדי מעצבים בתקופות כלכליות קשות.
למרבה המזל, שוק מוצרי היוקרה, שבוטיקי הוא חלק ממנו בשל המותגים היוקרתיים שהוא יישא, נותר חסין מיתון, כפי שעולה בבירור מהתוצאות המוצלחות לשנת 2016 עבור המאמן, טיפאני וסאקס. על פי Women's Wear Daily, חברות יוקרה צופות 2017 חזקה, במיוחד עבור אביזרים והנעלה. עם זאת, היורו החזק וההאטה ביצירת העושר הם חששות גדולים וניהול יחס איכות-מחיר מאוזן הוא המפתח להצלחה עבור קמעונאים יוקרתיים.
בשוק היוקרה, צרכני היוקרה (המוגדרים "אמידים" שהכנסותיהם של משק בית מעל 100 אלף דולר) הוציאו יותר בשנת 2016 לעומת 2015. [1] בהתבסס על קבוצות מיקוד, מאוחדת שיווק מאמינה כי צרכני היוקרה רואים בבגדים ואביזרים יותר הכרח מאשר מותרות. אלה חדשות טובות לקמעונאי בוטיק. באזור לוס אנג'לס ישנם מעל 800 בוטיקים של ביגוד; כ -19 אחוזים מהם מייצרים יותר מ -500 אלף דולר במכירות. [2] למעשה, חנויות בגדי נשים בלוס אנג'לס הן בעלות צמיחת מכירות גבוהה ב -62% מהממוצע הארצי; ניתן לייחס זאת לעובדה שמשק הבית הממוצע בלוס אנג'לס נחשב לאמיד.
פילוח שוק / צרכי שוק
אם היית שומע נשים מדברות בחדר הלבשה, סביר להניח שאתה שומע אותן מגיבות על משהו שניסו ושואלת כיצד עליהן ללבוש אותו או מה זה ילך בארון שלהן. מחקרים הראו שנשים לחוצות, אין להן מעט זמן לקנות, ובדרך כלל היו רוצות עזרה בקביעת הבגדים והסגנונות הנכונים ללבוש. עם למעלה מ -61 מיליון נשים אמריקאיות בגילאי 25-54 שמוציאות לבוש יותר מ -34 מיליארד דולר בכל שנה, בטוח נעשות כמה טעויות בבחירות לבוש. תוכניות טלוויזיה כמו "מה לא ללבוש" של BBC ו- "חירום אופנה" של סטייל מדברות בבירור לבלבול של אישה לגבי מה שנראה לה הכי טוב. גם נשים שיכולות להרשות לעצמן סטייליסט מקצועי מרגישות חסרות אונים ולעתים קרובות מבקשות בבדיחות שהסטייליסט שלהן יבוא לביתן כל בוקר כדי לעזור להן להתלבש.
מגדר אחד במיוחד משפיע על רוב שוק הקמעונאות: נשים. נשים מהוות 51% (145 מיליון) מאוכלוסיית ארה"ב [1] ושולטות או משפיעות על 81% מכלל החלטות הרכישה במשק הבית. [2] נשים מרוויחות כעת יותר תארים קולג'ים ותואר שני מאשר גברים, מה שמתורגם לתפקידים בכירים יותר ולשכר גבוה יותר. [3] בסך הכל, נשים מייצגות 47% מכלל כוח העבודה האזרחי בארה"ב וככל שזה ממשיך לגדול, גם הדרישות לזמן גוברות. איזון בין עבודה למשפחה הוא הדאגה הראשונה של נשים וכמעט חצי כמעט ולא דואג לצרכיהן האישיים; אחת מכל חמש נשים תרצה להספיק לעשות קצת קניות! [4]
אסטרטגיית פלח שוק היעד
לוס אנג'לס מדורגת בין השווקים המובילים בארה"ב בהישגים כלכליים וחינוכיים. בגיל 40 ממוצע, איש המקצוע בלוס אנג'לס אמיד מאוד, עם הכנסה משפחתית משפחתית ממוצעת של 180,903 $ ושווי בית חציוני הוא 622,170 $. קרוב ל -50% הם בעלי תואר ראשון ו- 40% מאנשי המקצוע הללו הם בעלי תואר שני.
לקוחות בוטיקי ילמדו על הבוטיק דרך המקורות הבאים:
- חלון הראווה של שכונת לוס אנג'לס
- חברים ולקוחות (מפה לאוזן ודואר אלקטרוני)
- קונים אישיים וסטייליסטים
- כתבות וביקורות על כתבי עת לאופנת נשים כמו W, Lucky, Marie Claire ו- Vogue
- אזכורים ומודעות לעיתונות מקומית
- ספרים ואתרי נסיעות וקניות
הלקוח הראשי
הלקוחה הראשית של בוטיקי היא אישה מקצועית עם הכנסה למשק בית מעל 100 אלף דולר. הדמוגרפיה שלה היא:
- אישה מקצועית (גילאי 30-55)
- הכנסה ממשק בית מעל 100,00 דולר
- משכילה
- גרה בשכונת לוס אנג'לס עם הכנסה גבוהה יותר
פסיכוגרפיה
- מחפשת מבצעים (אופנה עונתית) אבל מוכנה להוציא כסף על פריטי ליבה איכותיים
- רוצה עוד זמן או עזרה בהבנת אילו בגדים מתאימים לה
- היא רוצה להיראות במיטבה כי היא רוצה להרגיש טוב עם עצמה וגם לעשות רושם טוב בעבודה שלה
פעילויות פנאי
- מאזינה ל- NPR
- תומכת באמנויות
- קורא ווג, ניו יורקר, בון אפיטיט, מזל
- צופה בראבו, BBC, HBO
- מתמצה באינטרנט
- נוסעת, בעל דרכון
- היא נהנית לאכול בחוץ וגם לקחת זמן לעצמה בספא או לקבל מאני-פדי
התנהגויות קניות בגדים
- מוציאה מעל 2,500 דולר לבגדים בכל שנה
- חנויות בבוטיקים, נורדסטרום ורפובליקת הבננות
- לובשת מידה 6, 8 או 10
- קונה בעיקר עליוניות ומכנסיים
- מחפש פריטים בסיסיים קלאסיים בכל עונה, עם 1-2 פריטים אופנתיים
- אכפת לה איך היא מציגה את עצמה, נהנית מאופנה ומחפשת איכות על פני כמות
מפתחות להצלחה
- סִגְנוֹן. עלינו להיות בחזית, ידועים ומכובדים.
- בעל מיקום טוב באזור קניות גבוה
- מוצר איכותי ויחסים טובים עם ספקים
- שירות לקוחות מצטיין
שיווק ומכירות / תכנית שיווק / הצהרת מיצוב
בוטיקי מספקת לנשים מקצועיות בגדי מעצבים יוקרתיים ושירותים אישיים בלעדיים. היתרון התחרותי העיקרי שלנו הוא הערכת סגנון ייחודית והדגשת החינוך בסיוע לנשים לפתח את הסגנון האישי שלהן.
מיקום מותג
נראה כי סטודיו בוטיקי מוביל במתן שירות וסיוע יוצאי דופן לצרכי אופנת נשים. האלגנטיות של השם מרמזת על סוגי הבגדים והאביזרים שיוצגו.
אישיות מותג
חדשני | מסוגנן | עכשווי | מודרני | טרי | נגיש | אֵלֶגַנטִי
אישיות המותג הכוללת של בוטיקי שואפת להיות אופנתית, מכוונת לקוחות, חדשנית, מרעננת, מסוגננת וחינוכית. הבוטיק הוא מקום שאליו נשים יכולות לשנות את עצמן בבגדים יפים ולנצל את הערכת הסגנון ושירותים אחרים המסייעים להן לקבוע את הבגדים המתאימים לעצמי הייחודי שלהן. אנחנו חנות שמחנכת. אנו עוזרים לנשים ללמוד על המעצבים, להתכנס עם חברותיהן וליהנות במהלך התהליך. אנחנו לא רק נושאים פריטים שעוזרים להם להיראות טוב, אלא גם עוזרים ללקוחות שלנו לשמור על פריטים אלה. הבעלים וורוג'ה מגן יעבוד עם יועצי העיצוב המובילים שלה בכדי ליצור את האווירה, הצבעים והנוסח העוטף מחשבות אלה.
קידום
יושמו טקטיקות הקידום הבאות ליצירת באז ומודעות לגבי בוטיקי:
- מכירה אישית מפה לאוזן דרך רשתות של חברים, סטייליסטים ולקוחות
- דף פייסבוק מטופח ומעודכן עם ביקורות של לקוחות
- תצוגות ויזואליות ייחודיות בחלון הראווה על בסיס שבועי
- יחסי ציבור (מקומי ולאומי)
- טוויטר – איפה שאנחנו נותנים ללקוחות שלנו לדבר איתנו ועם השני. מפה לאוזן חשובה לנו, אנחנו צריכים לדעת אם זה טוב או רע.
- דיוור ישיר כגון הודעות גלויות שממוקדות ספציפית ללקוח
- קידום מכירות כגון אירועי חנויות ומכירות דו-שנתיות
- אתר בוטיקי
- הפרסום יהיה מינימלי עם מיקומי מודעות רגילים בקול העמק
- אסטרטגיות שיווק חשובות אחרות, כגון פיתוח קשרי לקוחות חזקים (שימור), ישתמשו בתמהיל אחר של תוכניות שיווק.
תוכנית מכירות
הסחורה המתאימה – והכמות הנכונה של הסחורה – הם קריטיים לבניית בוטיק בגדים מצליח. בוטיקי ישא 15 סיווגי סחורה בנוסף להערכת הסגנון. בכל חודש, תחזית המכירות ותכנית הפתיחה לקנייה (OTB) תיבדקנה עם ספק שירותי המלאי, לעומת מכירות החודש הקודם בכדי לברר התאמות כלשהן ולבצע את השינויים המתאימים. כפי שתוכנן פתוח לקנייה, אחוז הסחורה שהוא חדש (כלומר, יחס Fresh) ייחשב גם כדי להבטיח שהמלאי יהיה, בממוצע, סביב 40-50% טרי.
פעולות / מיקומים ומתקנים
בוטיקי ימוקם בשכונה יוקרתית בלוס אנג'לס. חלק ניכר משוק היעד חי באזור זה. תהיה לנו חנות קמעונאית בינונית. יש לנו יחסים טובים עם קווים יוקרתיים מאוד אופנתיים, כך שאנחנו שומרים על מראה בסיסי בחנות ויכולים לקבל ארונות לקוח מיוחדים תוך 24 שעות. השירותים שלנו יהיו כל כך טובים, בוטיקי ימשוך גם נשים מכל שכונות אחרות בלוס אנג'לס, כמו גם מעט הנשים שמגיעות לאל איי מחוץ לעיר לחנות.
לאחר השקת בוטיקי, תהיה לנו נוכחות באתר שאליו לקוחות אופנתיים ברחבי הארץ יכולים ללכת ללמוד עוד על הבוטיק, הערכת הסגנון, כיצד ללבוש פריטים מסוימים ליום, בערב ובסוף השבוע ולקבוע פגישות קניות אישיות.
מדדי מפתח
המדדים העיקריים שלנו להצלחה שלנו:
- מדד מלאי: המטרה שלנו היא להפוך את המלאי חמש פעמים במהלך השנה ולייצר מכירות של 800 דולר למטר מרובע.
- מדד שולי רווח: ברצוננו לשמור על שולי הרווח על 15-20% באמצעות הקפדה על הוצאות ועלות המוצרים שנמכרו.
- פייסבוק: קדם את המלאי החדש שלנו ואת המכירות במלאי בעונה שעברה בפייסבוק שלנו. אנו נעקוב אחר לקוחות אלו באמצעות קוד קל לזכירה המעניק להם מכירות נוספות. אמנם קשה יותר למדוד את אלה, אך תהיה להם השפעה כוללת על מכירות של 2 עד 4 אחוזים.
- טוויטר – עקוב אחר התגובות על מה שהלקוחות שלנו אומרים עלינו בטוויטר. קהל הלקוחות שלנו מאוד מתמצא במדיה החברתית ועלינו לוודא שהבאזז טוב. זה יהיה גם גידול מכירות כולל של 2 עד 4 אחוזים.
- אתר – מדוד את התעבורה שלנו בזמן שהיא עוברת דרך משפך המכירות מחיפוש האתר שלנו ועד להכנת אפליקציה באינטרנט. אנו נעניק ללקוחותינו את האפשרות לשוחח איתנו באופן מקוון או להתקשר אלינו בכל שאלה לפני שהם מכינים אפליקציה. אנו רוצים שהלקוחות שלנו ירגישו בנוח לסמוך עלינו בסגנון שלהם