תוכנית עסקית למעצבי פנים הבית

החלטתי להנגיש לכל המעצבים והמעצבות פנים שבתחילת דרכם או אפילו קיימים מס' עקורנות חשובים מאוד שיסייעו לכם לקחת את העסק שלכם כמה רמות מעל. לפניכם סיפור אמיתי על זוג מעצבות פנים של דירות בשם המלין ופארק בארה"ב.

לפניכם עיקרי התוכנית עסקית של העסק שלהן:

Photo by Sammsara Luxury Modern Home on Pexels.com

תקציר מנהלים

העיר קלרמונט צומחת בשיעור של 6% מדי שנה בחמש השנים האחרונות. נכון לעכשיו, אוכלוסיית העיר מונה 700,000 איש. והכי חשוב, הגידול הגדול ביותר באוכלוסייה הוא בדרום מערב קלרמונט שהוא האזור העשיר ביותר בעיר. האוכלוסייה בדרום מערב קלרמונט גדלה בשנתיים האחרונות ב -20%. 80,000 תושבי האזור הם בעלי הכנסה ממוצעת של 200,000 $ והבית הממוצע מוערך ב -350,000 $. הבנייה החדשה בחלק הדרום-מערבי של העיר מוערכת בשווי של 600 מיליון דולר במכירות בתים בשנה הבאה בלבד. הצמיחה באזור יצרה גם שיפוץ גידול של בתים קיימים. בשנה שעברה עלו פרויקטים של שיפוצים ב -20% לעומת השנה הקודמת והיוו 20 מיליון דולר ששולמו עבור שירותי שיפוצים באזור.

הבנייה והשיפוצים בדרום מערב קלרמונט הגדילו את הביקוש לשירותי עיצוב פנים. בשנה שעברה, חברות עיצוב פנים למגורים הניבו מכירות של 4 מיליון דולר באזור קלרמונט הגדול יותר. התחזיות לשנה הבאה צופות כי תחול עלייה של 11% במכירות.

חברת המלין ופארק דיזיין – יציעו מגוון רחב של שירותי עיצוב פנים כדי לענות על צרכי הלקוח בדרום מערב קלרמונט:

  • התייעצויות במקום;
  • סקר וניתוח פרויקטים;
  • תכנון שטח וסידור רהיטים;
  • מושגי עיצוב;
  • גימורים וריהוט;
  • עיצובים בהתאמה אישית;
  • רכישה, מסירה והתקנה;
  • תיאום וניהול פרויקטים.
  • עיצוב מטבחים בהתאמה אישית

לקורטני המלין ולקתרין פארק ניסיון של 10 שנים עם חברות העיצוב הפנימיות המובילות בעיר. שניהם הצליחו ליצור בסיס לקוחות לשעבר שיפנה עסקים חדשים למעצבים.

מטרות

המלין ופארק דיזיין מציעים מגוון רחב של שירותי עיצוב פנים כדי לענות על צרכי הלקוח בדרום מערב קלרמונט.

המטרות העיקריות של משרדנו הן:

  • חריגה מציפיות הלקוחות לשירות ולמוצר.
  • הגדל את מספר הלקוחות המשרתים ב- 15% בשנה באמצעות ביצועים מעולים.
  • לפתח עסק מתחיל בר קיימא שהוא רווחי.
Photo by Vecislavas Popa on Pexels.com

שליחות

המשימה של המלין ופארק דיזיין היא להבטיח שירות לקוחות מעולה על ידי ביצוע הפעולות הבאות:

  • תקשורת פתוחה עם לקוחות. ההסבר על "היתרונות והחסרונות" של בחירות ואפשרויות עיצוב שונות נדון בפירוט.
  • לכלול את הלקוח בכל שלב בתהליך העיצוב.
  • חריגה מציפיות הלקוח לפרויקט.
  • לשמור על המשך ההשתלמות של הפיתוח והחידושים האחרונים בתחום עיצוב הפנים.

שירותים

המלין ופארק דיזיין יציעו מגוון רחב של שירותי עיצוב פנים כדי לענות על צרכי הלקוח בדרום מערב קלרמונט:

  • התייעצויות במקום: בבית או במשרד מוצעות התייעצויות נוחות לבעלי בתים ובעלי מקצוע עסוקים. הייעוץ יכלול את כל דגימות המוצרים הדרושות ללקוחות לבדיקה, ובכך ימנעו את הטרחה בצורך לבקר בחנויות רבות למוצרים שונים.
  • סקר וניתוח פרויקטים: כל אתר נבדק לפריסתו ולתפקודו. ראיונות עומק של לקוחות נערכים על מנת לקבוע את כל הדרישות הדרושות לפרויקט. מידע זה מנותח לאחר מכן על פי מושגי תכנון ותכנון חלל.
  • מושגי עיצוב: הרעיון העיצובי יכול להתחיל בפיסת בד או רהיט יקרה, או פשוט בדף ריק. המטרה היא להשיג את "המראה" וה"תחושה "שהלקוח רוצה, מ"קליל ואוורירי" ל"עשיר ואלגנטי "ל"נוח ונעים". כל פרויקט מפתח את הטעם שלו מתוך מבחר ייחודי של בדים, רהיטים וגימורים.
  • גימורים וריהוט: יש לקחת בחשבון גורמים רבים בבחירת רהיטים וגימורים. המומחיות וההכוונה של המלין ופארק דיזיין עוזרים ללקוחות לבצע את הבחירות הטובות ביותר לצרכים שלהם. יצירתיות מיושמת גם בתהליך הבחירה ליצירת המראה הרצוי.
  • עיצובים בהתאמה אישית: ריהוט בהתאמה אישית, מובנים וטיפולי חלונות זמינים גם באמצעות כישרונות המלין ופארק דיזיין. ציורים מפורטים מוכנים שיעזרו ללקוחות לדמיין את היצירה המוגמרת.
  • רכישה, אספקה ​​והתקנה: לאחר ביצוע הבחירות הסופיות, המלין ופארק דיזיין לוקחים על עצמם את כל האחריות לתיאום הרכישה, המסירה וההתקנה של הפרויקט כולו.
  • תיאום וניהול פרויקטים: בחלק מהפרויקטים יש צורך ברצף התקנה מסוים כדי למקסם את התוצאות. המלין ופארק עיצוב מרכזים את כל ההיבטים של פרויקטים אלה כדי להבטיח מעברים חלקים מכל שלב עד לסיום הפרויקט.

סיכום ניתוח שוק

בשל התחזקות כלכלת האזור, בעלי בתים נוספים בקלרמונט דרומית-מערבית בוחנים עיצוב פנים בכדי לשפר את יופיים וקסמם של בתיהם. בשנה שעברה, חברות עיצוב פנים למגורים הניבו מכירות של 4 מיליון דולר באזור קלרמונט הגדול יותר. כ 75% מהמכירות היו בדרום מערב קלרמונט. התחזיות לשנה הבאה צופות כי תחול עלייה של 11% במכירות. דרישה זו לשירותי עיצוב פנים היא הזדמנות אדירה. המלין ופארק דיזיין עומדים לנצל את השינויים הללו, ומצפים להפוך לשם מוכר ולישות רווחית בשוק עיצוב הפנים בעיר.

Photo by Medhat Ayad on Pexels.com

פילוח שוק

את הלקוחות שיגישו המלין ופארק דיזיין ניתן לחלק לשלוש קבוצות:

בניית בתים חדשה: המלין ופארק דיזיין יתחרו על פרויקטים של עיצוב פנים הקשורים לבתים חדשים. אחריות הייעוץ החוזה מול הקבלנים יכולה לכלול אחת או יותר משירותי החברות, כלומר תכנון אסטרטגי, תכנון אב ותכנון תאורה, רצפה או שטיח.

פרויקטים של שיפוץ: לפרויקטים אלה יש מאפיינים זהים לזה של בניית בתים חדשים (כלומר עבודה כיועץ עם בונים), אך הם יכולים לכלול גם שליטה רבה יותר על כל היבטי הפרויקט.

עיצוב פנים של בית קיים: המלין ועיצוב הפארק ישלוט בכל היבטי הפרויקטים הללו.

סיכום אסטרטגיה ויישום

המלין ופארק יתמקדו בצרכי עיצוב הפנים בחלק הדרום-מערבי של העיר. לקוחות היעד שלנו יהיו התושבים האמידים בדרום מערב קלרמונט.

אסטרטגיית מכירות

להלן אסטרטגיית המכירות שהמלין ופארק דיזיין ישתמשו בשלוש קבוצות הלקוחות היעד:

פרויקטים של בניית בתים חדשים / שיפוצים: לקורטני המלין יש כבר קשר מקצועי חזק עם הבונים / שיפוצים הדומיננטיים בדרום מערב קלרמונט. היא תיפגש איתם ישירות ותגיש את שירותי הייעוץ של המלין ופארק דיזיין.

עיצוב פנים של בית קיים: נראות עם קהל הלקוחות היא הפעילות השיווקית החשובה ביותר בעקבותיה המלין ופארק דיזיין. בדרום מערב קלרמונט יש חמש עמותות של בעלי בתים שנפגשים באופן קבוע. בעבר גם קורטני וגם קתרין ערכו מצגות בנושאי עיצוב פנים. הם ימשיכו בשירות זה לקהילה כדי להעלות את הנראות של המלין ופארק פארק.

מאמרים אחרונים

עיצוב דירה שכורה

עיצוב דירה שכורה

עיצוב דירה שכורה הוא אתגר נפוץ, במיוחד כשיש צורך לשמור על תקציב ועדיין ליצור תחושת ביתיות ונוחות. עם כמה טיפים פשוטים ופרקטיים, תוכלו לשדרג את

להמשך קריאה »
עיצוב חתונה

עיצוב חתונה

עיצוב חתונה הוא אחד הנושאים המרגשים והחשובים בתהליך תכנון החתונה. מדובר במלאכת מחשבת שמשלבת בין אסתטיקה, יצירתיות ותשומת לב לפרטים הקטנים. עיצוב נכון יכול ליצור

להמשך קריאה »

ניווט מהיר

תפריט נגישות